geng lama sahabat sejati
Khamis, 28 November 2013 • 9:50 PG • 0 comments
kembali lagi. yeayh aku nak taip post mengarut sampai lha aku bosan. sila baca. taknak baca pergi berambus. haha gurau jee

ekceli nak cakap pasal kawan yang awesome gila dengan aku selain besties kat KAKA. dia nie datang jauh . dari perak. tak jauh mana pong. setakat 5 6 jam nak pergi negri dia,. heeeheh. macam mana aku kenla dia tak payah mention lha. yang pasti aku sayang dia. hubungan sahabat kitorang putus sejak berapa bulan yang lama enta aku pom tak tahu pasai apo. tapi jadi baik semula.

nama dia MUHAMMAD ASYRAF BIN AHMAD.
aku panggil dia acap. aku jujur bagitahu aku tak suka bila budak kaka dan budak yang baik dengan aku add dia kat facebook.  suka cari privacy aku. huh!

gaduh-2 perang-2 mulut tu biasa la.. he's my brother yang perangai bapak poyo. suatu hari nanti aku berdoa nak jumpa dia face to face. dan yang pasti aku sayang dia mcm family sendiri. dan aku sendiri pom tak tahu kenapa ramai sanagt orang yang minat kat dia.

malas nak amek gambar berwarna. nampak klasik kang. kau ni poyo lha . gila. nonsense. tapi aku sayang kau. :P DAH JANGAN SUKA CARI PASAL DENGAN AKU EHH. bye acap poyooo!


OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming.dont forget to follow :)


Welcome


Assalamualaikum peeps ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Change it
Mood : i love chocolate very much. -.-
Status :i'm who am i. gila running man sekarang :):p

Chating here ♥
Leave your footprint here


Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Fara-Hana

Remember!!dont remove this section!!