selamat akhir tahun
Khamis, 28 November 2013 • 9:40 PG • 0 comments
hai peeps. assalamualaikum. hidup dah semakin berubah. ke arah positif ke negatif? banyak negatif je aku rasa. hemm hemmm. soleh kata, kita kena tegas bab-2 perasaan. yeayh aku sokong dia punya statement. buat apa nak pikir pasal nie. tapi lumrah remaja mudah untuk mencintai dan dicintai. cisss, haktuiii. kawan-2 selalu cakap, Farahana nampak je gini tapi hati lembut yeke yeke yeke? hahah whatever lha,


selamat akhir tahun. semoga tahun nie banyak kebaikan yang kita buat oh yeayh. in shaa Allah. sekejap ke rasa SPM dah nak habis. tinggal berapa hari je lagi. aku pulak yang debar nyer. sbb tahun depan aku lha yang kena amek SPM yg entah hape-2 tu yg mcm susah giler nak skor. streesssssss. you know ! aku taknak jadi besar. nak jadi  budak-2 yg pergi kindergarten mak bapak hantar. pergi sekolah mak bapak jemput ohh dah macam permaisuri jah aku rasa. tapi benda mustahil apa boleh jadi kang. hanya mampu berangan jeee..

haaa ni nak cakap nie. ekceli aku terharu gila. tadi blogwalking. terjumpa lha blog kawan aku yg baik giler-2 dengan aku and one of my besties nie, waaa dia cakap pasal aku kat blog dia, bangga gilak. gempakmsedunia. nana, tengs for this post. tak tahu pulak post nia masa saya dekat hospital jaga mak. heheheh.
sila zoom kalau nak tahu. tengs nana. i love you more and moreeeeeeeee


to my awesome friens happy holiday. cuti cuti jugak. jangan lupa spm tahun hadapan. yeayh . i miss you guys. kepada kau, sila pergi mampus. i hate you ! thats all IM OUT !


OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming.dont forget to follow :)


Welcome


Assalamualaikum peeps ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Change it
Mood : i love chocolate very much. -.-
Status :i'm who am i. gila running man sekarang :):p

Chating here ♥
Leave your footprint here


Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Fara-Hana

Remember!!dont remove this section!!