exam week
Isnin, 17 Februari 2014 • 5:42 PTG • 0 comments
assalamualaikum w.b.t. sila jawab salam yang diberi ye. ok gurau. ok. sekarang dengan penuh skema nyer menulis . kenapa upper form selalu exam awal habis lambat. 3 minggu sebulan tu dah macam biasa. kenapa dok buat macam SMR dulu? hihi. memang dok mungkin lha kot.

awal tahun dah TOV. banyak yang kena cover. cuti akhir tahun tahun lepas memang aku lepak giler giler lha. doh orang bagi cuti. memang kita kena manfaat kan betol betol aa op. ke ganer sahabat sahabt yang dihormati sekalian alam? cess metafora..

bila dah lepak, memang masuk sekolah dengan semangat baru nak fokus spm memang caya la beb. tapi bila dengar je cikgu kata, " awak semua tov nak dekat doh. so study lha yer" aku memang cool je mula-2. sbb perangai gitu doh kot. kot lha. tapi bila esok nak start exam tu, memang gabra gila gila lha. masa tu lha baru nak aca novel sekolah, hafal persoALAN, baca contoh karangan. bla bla bala. memang dok aa nok dapat A+ kalau last minute baru nak star. stress, tapi ku cuba tersenyum. nak nak bila dah disahkan menghidap migrain. kalu kena memang dok buke buku lha. tido memanjang je la jawabnyer.

time exam nie lha banyak dugaan nyer. blackout lha. weh, KAKA nie macam KURANG API KURANG AIR. asyik asyik blackout. panas. tapi dakpe, "mengajar kita emnsyukuri nikmat Allah. hahah. alim pulak dah. kalau kelas lain dapat je udara segar yang datang nya dari ALLAh. (merapu) tapi kelas aku nie. asyik ada api. asyik takdok. dok tahu mende masalah. pok mat kata, in shaa Allah jadi mcm biasa. tapi bila nyer . nok study pom payoh. kena prep kat surau. meja kemudahan takdok. yang adanya rehal kecik je. bila surau pom blackout jugok, terpakasa masuk dorm. tapi yg dok best study kat dorm, aku pantang napok katilmesti nak landing, tidor, makan, gosok baju. jenis suka gosok baju malam-2 memang payah siket. dugaan menganngu,

lagi berapa hari nak abis TOv. weh cepat la habis. naik pening belajar belajar. aku nie macam anti siket nge buku. sbb nyer entahlaa. tapi kena rajinkan diri membaca. untuk masa depan. eh, hari tu pensyarah MSU datang kaka. dia ada cakap pasal halatuju spm. aku eksited jgk la mendengar nyer sbb ni pasal masa depan lepas spm. ada pensyarah nie nanti nak amek PHD dalam bidang kejuruteraan elektronik. tapi aku dok minat elektrik, yang sorang lagi amek bidang kulinari. mula-2 aku dok care maner pom sbb aku dok minat masok-2 ehh. tapi lepas dia cakap and promote kot pasal kulinari aku macam nk amek je bidang tu. tapi masalahnyer adakah family aku setuju dengan tindakan aku tu? iDK. nantilah fikir pasal nie semua. aku tawakkal dengan result spm 2014. debor weyh. rasa macam sekejap je masa berlalu.
kalau boleh aku nak sambung overseas. memang lha nak amek bidang software computer, yg berkaitan dgn komputer tu sumer. tapi dalam masa yang sama nak amek bahasa cina. macam kak sya. spm x straight pom. tapi maybe rezeki dia. dapat fly. beijing. dok sere maner. hihi. amek bahasa cina. dok sampai setahun dah boleh interaksi cina. kan hebat. lagipom negara kita kan kurang cikgu cina. nak ahrap ke orang cina je bila nak maju. pandai plk. kikhkih

kepADA sesiapa yang amek ADD subject tu, takpe, itu pilihan kita sebenarnya, kalu usaha memang confirm berjaya lha punya. tapi jgn jadi mcm aku. pemalas.

exam punya pasal, sebulan dok balik rumah. okay, pengorbanan spm. nanti dapat result gempak dan boleh fly baru rasa nikmatnya. goodluck and all the best 1014 especially geng ETU. kita kan agen perubahan. peace.

kepada awak, NUR AZMINA HUSNA MOHD AZAM, minta maaf kalau ada salah, memang banyak salah kot. tapi ape ape pom mintak maaf banyak-2. sorry for everythings. malas nak gaduh.

assalamualaikum.

jika kamu berazam untuk melakukan sesuatu) maka bertawakkalah kamu kepada ALLAH-surah Ali Imran.

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming.dont forget to follow :)


Welcome


Assalamualaikum peeps ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Change it
Mood : i love chocolate very much. -.-
Status :i'm who am i. gila running man sekarang :):p

Chating here ♥
Leave your footprint here


Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Fara-Hana

Remember!!dont remove this section!!