stres lagi lagi lagi
Isnin, 2 Jun 2014 • 5:46 PG • 0 comments
hai assalamualaikum, sila jawab salam, kalau tak jawab dosa kalau jawab sayang. k, gurau. heheh
dah lama tak hupdate blog ni. dah berhabuk pom. ok tiup siket kalau nampak sarang laba, lebah ke. eh? lebah ok watever


first sekali, nak post gambar orang yang aku sayang dulu lha.

scroll down please
















thats my mom, awesome, gorgeous, vogue mom. i love her very much..


ok stop. nanti meleleh air mata ceghita pasal mak , jasa mak yang tak pernah habis. fullstop!



sebenarnya sebenarnya sebenarnya saya tak ingat dah nak post ape, lupaaa dah

ok lha let me start with my life kat hostel, haritu sebulan tak balik sebab exam punya pasal. memang maut giler kot aku study.

takde la maut sampai ajal lagi. wallahualam, pastu ada satu malam ni, aku tido lewat entah tak ingat buat ape. pukul 2 pagi aku tersedar. kebetulan tido ramai ramai masa tu. eh aku memang tido dorm orang sekarang ni memandangkan katil aku dok kena kipas dan banyak nyamuk sampai peluh sebaldi. mueheheeh. dalam pukul 2 tu, ada something yg aku tak pernah kena selama nie, orang main kaki aku, dan tepuk tilam suruh aku bangun.

perasaan? memang takleh blah masa tu, tengok kiri kanan org semua dah tido, kaki memang statik masing2. dah tu siapa yang main? lu pukuir la sendiri.

ade org tarik katil jugak malam tu., kebetulan nana pom dgr benda sama, ok tak tipu sumpah takot .

keesokan harinnya, macam biasa aku sebelum pergi sekolah sangkut baju kat ampaian. balik sekolah macam biasa nak pergi ambik pakaian. tapi eh? mana baju aku ni. baju sukan ade. eh? cari punya cari. dok jumpa, cari lagi.


nak tahu kat mana? kat belakang blok kat tandas org mandi bila takdok air. nak kata tiup angin mustahil. mesti jatuh situ je. dokkan sapa belakang kan terbang. wallahualam,

balik prep aku ceghita kat kawan2. diorang suruh basuh baju tu dan baca ayat siket. sooo, aku tak berani dan aku mintak ana yang basuhkan.

lepastu dah tak pakai dah baju tu. 


seriously, adakah sudah tiba musim ? wallahualam


p/s : get well soon mom
iefah, study elok-2 jaga apa yang patut dijaga. ikhlas nie.


lain kali hupdate lagi. bye peeps !


OLD
This owner ♥
Thank for coming.dont forget to follow :)


Welcome


Assalamualaikum peeps ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Change it
Mood : i love chocolate very much. -.-
Status :i'm who am i. gila running man sekarang :):p

Chating here ♥
Leave your footprint here


Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Fara-Hana

Remember!!dont remove this section!!